Friday, August 24, 2012

Tävling!

Nu startar en jätterolig tävling här på bloggen! Nu har du nämligen chansen att vinna 12kvm tapet från Mr Perswall! Antingen så kan du göra en helt egen, unik tapet av en favorit bild eller så kan du välja någon ur deras nya kollektion Expressions. Min favorit är den här tapeten. Jag har alltid drömt om att ha såna där avskavda väggar och vem hade trott att det var så lätt att man kunde tapetsera fram dom!

Så här gör du för att tävla: Berätta här i kommentarsfältet hur din egna tapet skulle se ut och gå in på MrPerswall på facebook och likea! Tävlingen pågår fram till 1/9! Lycka till!

13 comments:

Anonymous said...

Grymt snygg tapet!!!!

basichus said...

Vilken fin tävling: jag har nu bott 7 år på Ön och varje gång jag ser, vad jag ser på första bild på min blogg tänker jag, den skylt vill jag ha, men inta få naturligtvis :) Men Skulle vara otrolig fint att för ett snygg tapet av det.

Kram/Marion

Anonymous said...

Hei, min drømmetapet er en detalj av en vegg på et fyr på Shetland som jeg tok bilde av sommeren 2011. Litt avskallet i fargen og "roser" av lav i okergul-grønne toner.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Malwin said...

Vilken bra tävling! Vilken svår fråga, vilket motiv skulle jag ha? Har sett en fin svart tapet med en stor maskros som har fröat sig, och med vissa "frön" som blåser över tapeten.. Den var snygg, kanske skulle jag välja något sånt.. Eller den på din bild, den var också jättefin!
/Malin

Anonymous said...

Bor i våningshus och genom köksfönstret ser jag husväggen mittemot som är klädd i korrugerad plåt. Rätt snyggt faktiskt. Nu skulle jag vilja klä mellanrummet mellan arbetsbänken och väggskåpen i köket med tapet i samma mönster. Och så plexiglas ovanpå som stänkskydd.

helena...

Anonymous said...

Vilken rolig tävling, brukar sitta och drömma mig bort framför Mr Perswalls hemsida. Men eftersom jag och barnen följer med maken som i och med sitt jobb flyttar runt en hel del (nu tredje stället vi bor på, på lika många år) Så känns de inte lönt att tapetsera om.

Jag älskar dock att ha minnen och foton på mina vänner och familj runt om mig. Så istället för att spika upp tavlor och ramar i varje lägenhet vore de ju toppen att köpa en stor skiva och tapetsera den underbara tapeten "Framed memories" på, så kan jag ta med mig den vart vi än flyttar härnäst.

Ser redan nu hur fint de vore med barnteckningar, gamla vykort och fina foton på.

Tack för din inspirerande och härliga blogg, kram Jessica

Annelie said...

För 2 år sedan köpte vi vårt hus och sedan dess har jag gått och spanat och letat efter en tapet till hallen.

Jag älskar material och inredning gjorda av betong. Surfade alldeles nyligen in på Mr Perswalls sida och fann då något som liknar den bild jag har i huvudet. Det är alltså en tapet som ser ut att vara gjord av betong. Den ska vara grå och ruffig och inge en känsla av en gammal stenvägg med historia bakom sig. Har ett foto som jag tagit på en semester i Bohuslän för ett antal år sedan på ett stenhus. Den känslan vill jag förmedla i vår hall.

Och det bästa av allt... min man och jag är helt överens för en gång skull och ingen skulle bli gladare än vi två om vi vann denna fantastiska tävling :)

Hälsningar
Annelie

Pella said...

Ja, jag målade sovrummet vitt i våras, men nu saknar jag en mörkare vägg igen. Min tapet skulle ge känslan av ett skrynkligt tvättat linne. Mörkt gråsvart, lite urtvättat sådär. Åå, det vore helt perfekt!
Kram

Frida said...

I mitt nyköpta hus drömmer jag om att pryda den stora väggen i trappan med ett fantastiskt svartvitt foto en vän till lika fotograf tagit när min darling skejtar bowle! P&K

Anonymous said...

Min tapet skulle föreställa den utsikt man möter när man kommer från Falun mot Rättvik i Dalarna. Precis där Siljan öppnar sig. Det är hemma:-) Det skulle vara så underbart att se på tapeten och lindra hemlängtan och drömma sig bort för en sekund!
Kram

Anyinteriorart said...

Älskar verkligen tapeterna som är plankor, rå betong eller liknande. Så coola! Jag skulle vilja göra en med liggande, grova, lite nötta, vit/grå laserade plankor. Liksom en känsla av modern fin fjällstuga. Skulle passa så bra i vår sovrum. Problemet där är att vi har snedtak och jätte högt till tak i ena änden och lågt i den andra, så man får köpa massor av tapet och skära bort nästan hälften. Det tar ju emot... Bamsekramar

Maskinistfrua said...

For en flott gave å vinne! Jeg liker veldig godt denne tapeten du viser frem her, som avskallet vegg:) Men jeg så også en annen jeg likte godt, fra samme kollektion - dusty patina - den var rå fin! Jeg liker på facebook også:) Så da krysser jeg fingrene! Klem Veronica

Johanna dielemans said...

Jag håller på att samla kraft och idéer till att inreda min 1,5 dotters rum. Hon är galen i djur och lyssnar mycket på barnskivan Djurens brevlåda. Jag skulle vilja göra en vägg i hennes rum till en sagoskog med en massa djur. En tapet som man kan titta på hur många ggr som helst men alltid upptäcka något nytt. En rolig, knasig och lite mystisk skog som är som en saga i sig. Jag vet att hon skulle älska det så därför är det min absoluta drömtapet just nu.

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...