Monday, September 17, 2012

På sistone....

Plötsligt händer det... Jag orkar ha klackar en helt vanlig vardag!
Fick fantastiska paket från Little Cute Mokkasin! Kan ni förstå att allt packas på detta vis när man beställer där ifrån!
I och med att vi varit sjuka har vi hängt mycket i soffan...
Fikade med Tant Johanna på Kaffeverket...

Såg den bästa filmen på länge! Sååå härlig...

Hittade fina väskor från Dr Martens i Liberty mönster...
Åt godaste cocosyoghurten finns hos Fabrique!
Och den trevligaste lunchen på Linje 10/ Tjoget.
Fick snyggaste snyggaste frisyren fick jag hos Fru Söder.
Hängde lite till i soffan...
Busade lite också....
Hade på mig mina nya snyckgylfsbyxor från Zara....
Provkörde ny bil! Lyckan!
Hanlade lite torgblommor...
Var på Zetas...
Och spenderade två sista dagarna på 7 olika Fabrique bagerier....

5 comments:

Anonymous said...

Hej Amelia!

Jag är på jakt efter en kelimmatta. Har du nåt bra tips på var man kan få tag på det?

Vore jättetacksam för tips!

Mvh

Johanna

Anonymous said...

Var har ni köpt er soffa?! Vi är i stort behov av en men hittar ingen snygg. Er ser jäkligt fin ut. Vore så schysst om du svarade!

Amelia A Beautiful Living said...

Hej! Soffan är Ikeas Kivik fast 3 x schäslongdelen!

Amelia A Beautiful Living said...

Hej Johanna! Marockansk kelim som vi har kan du hitta hos Pinemont.se!

Unknown said...

http://www.barbastela.com/moda/vintage/

check this!

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...