Monday, September 24, 2012

På sistone...

Rosa, min systerdotter och guddotter har fyllt nio. Hon e så stor att hon helt plötsligt har börjat ringa för att snacka lite om kvällarna... 
Det här lilla tjejen har börjat testa oss på alla möjliga vis... Allt ska göras själv annars blir det stordrama!

Tjejmiddag, finns det något bättre? Att få sitta i timmar och bara prata av sig om högt och lågt och laddas upp igen av sina bästa vänner. Gud vad glad jag är som har dom.

En före jagblirsåargattjagkastarutalljorden bild! 
Bondens marknad! Precis runt hörnet från oss och det är ju precis så här jag vill köpa mina blommor!

En ny grej är även att hon har börjat vakna vid tretiden varje natt för att hålla låda i en timme eller två... 

Bästa barnvakten är ju min lillasyster Havana! Med tindrande ögon tittar Luca upp på henne och följer varje steg hon tar...

1 comment:

Anonymous said...

åh vi glada att ha dig! Puss J

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...