Monday, September 3, 2012

Vad helgen har bjudit på...


Vi började i Malmö där vi åt middag på Grand mat och öl tillsammans med Malin, Malin, Mia och Elin!Och jag fick ett superfint armband av Malin som har Smyckesmärket Lite Kalabalik!
Sen åkte vi hem till Mia....

 
Träffade Elin och hennes bedårande ungar på Café Etoille 
Ibland fick jag små hälsningar hemifrån som kunde se ut lite så här...
Vi åkte också hem till Malin och fick titta lite på deras hus som håller på att renoveras. Jag tror aldrig jag har varit i ett så vackert hus och då är det här bara början!
 
Sen åkte vi till Göteborg där jag fick sova på Johanna och Adams soffa! Det var så flott att jag hade fått min egna namnskylt i badrummet!
Vi åt goda smårätter och drack drinkar på Hello Monkey....


Och sen var det dags för mig att åka hem till min lilla familj igen....

4 comments:

Elina said...

Wow, vilket hus! Vore kul att se vad det blev av det besöket sen :-)

Anonymous said...

vilket härligt inlägg!

mini said...

meeer! jag vill se meeer! pusss

Joyforhome said...

vilken skön blogg du har!

Pinterest

Follow Me on Pinterest
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...